YRP Keban'da bayrağı Hasan Kaya'ya emanet etti: Rozeti genel merkez taktı

Yeniden Refah Partisi Elazığ teşkilatında ilçe yapılanma çalışmaları hız kesmeden sürüyor. Genel merkez düzeyinde katılımın sağlandığı programda, partinin Keban İlçe Başkanlığı görevine resmen Hasan Kaya getirildi.

Yeniden Refah Partisi, Elazığ genelindeki teşkilat içi yenilenme ve dinamizm arayışını Keban ilçesine taşıdı. İl başkanlığının koordinasyonunda gerçekleştirilen yetki belgesi ve rozet takdim törenine Ankara'dan da önemli isimler eşlik etti. Hukuk İşlerinden Sorumlu Genel Başkan Yardımcısı Av. İbrahim Gök ile Seçim İşlerinden Sorumlu Genel Başkan Yardımcısı Osman Gezgin, Elazığ İl Başkanı Av. Erhun Karakuş ile birlikte Keban'ın yeni başkanı Hasan Kaya'ya parti rozetini takarak yeni dönemin startını verdi.

Törende ilçenin siyasi geleceğine dair stratejik mesajlar veren İl Başkanı Av. Erhun Karakuş, Keban'da daha kapsayıcı ve dinamik bir yapı kurmayı hedeflediklerini belirtti. Atama kararının tamamen tabanın ve ilçe halkının beklentileri doğrultusunda şekillendiğini dile getiren Karakuş, "Hasan Kaya başkanımızın vizyonuyla Keban’da gitmedik köy, sıkmadık el bırakmayacağız. Özellikle kadınlarımızın ve gençlerimizin enerjisini bu dönemde sahaya tam anlamıyla yansıtacağız" ifadelerini kullandı. Karakuş, ilçenin kronikleşen sosyo-ekonomik sorunlarına karşı yerel projeler üreteceklerinin de altını çizdi.

Yeniden Refah Partisi Keban'da Bayrağı Hasan Kaya'ya Emanet Etti: Rozeti Genel Merkez Taktı

İlçe meydanında esnaflık yapan ve atama kararını değerlendiren Kebanlı vatandaşlardan Ahmet yurt, "Keban küçük yer, burada siyasetten ziyade insana bakılır. Hasan Bey dürüstlüğüyle bilinen, ilçeyi tanıyan bir isim. Siyasetin gençleşmesi ve ilçeye hizmet gelmesi noktasında bu kan değişimini olumlu buluyoruz" diyerek yereldeki beklentiyi aktardı. Toplantıya katılan bazı mahalle temsilcileri de yeni dönemde köy ve mahalle ziyaretlerinin takvimlendirildiğini, koordinasyonun doğrudan yeni başkan tarafından sağlanacağını ifade etti.

Görevi devraldıktan sonra kısa bir teşekkür konuşması yapan Yeniden Refah Partisi Keban İlçe Başkanı Hasan Kaya, kendisine duyulan güvenden ötürü genel merkez ve il yönetimine teşekkür etti. Keban’da ayrıştırıcı değil birleştirici bir siyaset güdeceklerini kaydeden Kaya, vakit kaybetmeden yönetim listesini netleştirip sahaya ineceklerini vurguladı. Program, parti binasında çekilen hatıra fotoğrafları ve tebriklerin kabulünün ardından sona erdi.

Yeniden Refah Partisi Keban'da Bayrağı Hasan Kaya'ya Emanet Etti: Rozeti Genel Merkez Taktı