Nailbey Mahallesi'nde hummalı çalışma! Başkan Şerifoğulları yerinde inceledi
Elazığ Belediye Başkanı Şahin Şerifoğulları, Nailbey Mahallesi'nde yürütülen yol yenileme ve kaldırım çalışmalarını yerinde inceledi, bilgiler aldı.
Şahin Şerifoğulları tarafından 2026 yılının “Asfalt Yılı” ilan edilmesinin ardından, Elazığ Belediyesi ekipleri kent genelindeki yol yenileme çalışmalarını sürdürüyor. Bu kapsamda Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri, Nailbey Mahallesi başta olmak üzere birçok noktada asfalt serimi ve kaldırım yenileme çalışması gerçekleştiriyor.
Mahallede devam eden çalışmaları yerinde inceleyen Başkan Şahin Şerifoğulları, saha ekiplerinden süreçle ilgili bilgi aldı. İncelemeler sırasında mahallede bulunan vatandaşlarla da bir araya gelen Şerifoğulları, bölgedeki talepleri dinledi.
Çalışmaların mevsim şartları elverdiği sürece yoğun şekilde devam edeceğini belirten Şerifoğulları, “2026 yılını asfalt yılı ilan etmiştik. Şehrimizin dört bir yanında ulaşım konforunu artırmak adına ekiplerimiz sahada çalışmalarını sürdürüyor. Özellikle ana arterlerde ve ihtiyaç duyulan bölgelerde yol yenileme çalışmalarımıza devam edeceğiz” dedi.
Nailbey Mahallesi’nde gündeme gelen kentsel dönüşüm taleplerine de değinen Şerifoğulları, sürecin ilerleyebilmesi için mahalle sakinlerinin ortak hareket etmesinin önemli olduğunu ifade etti. Şerifoğulları, “Vatandaşlarımızın bu konuda istekli ve özverili olması gerekiyor. Belediye olarak sürecin sağlıklı ilerlemesi için üzerimize düşeni yapıyoruz” ifadelerini kullandı.
Başkan Şerifoğulları ayrıca, müteahhitler ile hak sahiplerini bir araya getireceklerini belirterek, beş ayrı parselde planlanan çalışmaların Kurban Bayramı sonrasında başlayacağını kaydetti.
Elazığ Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü ekiplerinin, kent merkezindeki farklı mahallelerde yol bakım, asfaltlama ve kaldırım düzenleme çalışmalarını etaplar halinde sürdüreceği öğrenildi.



