Karakoçan'da şakası olmaz dedirten kaza: 'Boş' dediler, felaketi yaşadılar

Elazığ'ın Karakoçan ilçesine bağlı Keklik köyünde arkadaşlarıyla pikniğe giden 19 yaşındaki M.Ö., boş olduğunu düşündüğü tabancanın ateş alması sonucu ağır yaralandı. Yüzüne isabet eden mermiyle kanlar içinde kalan gencin Elazığ'daki hastanede yaşam mücadelesi sürerken, jandarma ekipleri olayla ilgili geniş çaplı inceleme başlattı.

Elazığ’ın Karakoçan ilçesinde meydana gelen silah kazası yürekleri ağza getirdi. Piknik sırasında tabancayla oynadığı öne sürülen 19 yaşındaki genç, silahın ateş alması sonucu ağır yaralandı.

Olay, ilçeye bağlı Keklik köyünde yaşandı. Edinilen bilgilere göre M.Ö. isimli genç, arkadaşlarıyla birlikte piknik yapmak için kırsal alana gitti. İddiaya göre gençlerin yanında bulunan tabanca bir süre sonra elden ele dolaşmaya başladı.

Bu sırada tabancanın boş olduğunu düşünen 19 yaşındaki M.Ö., silahın tetiğine bastı. Ancak silah ateş aldı. Yüzüne isabet eden mermiyle ağır yaralanan genç kanlar içinde yere yığılırken, çevrede bulunan arkadaşları büyük panik yaşadı.

İhbar üzerine olay yerine sağlık ve jandarma ekipleri sevk edildi. İlk müdahalesi olay yerinde yapılan yaralı genç ambulansla Karakoçan Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı. Burada yapılan ilk tedavisinin ardından durumunun ciddiyeti nedeniyle Elazığ’daki hastaneye sevk edildiği öğrenildi.

Jandarma ekipleri olay yerinde inceleme yaparken, yaşanan silah kazasıyla ilgili soruşturmanın sürdüğü bildirildi.