Elazığspor'da genel kurul takvimi netleşti: İşte tarih ve yer
Elazığspor'da merakla beklenen seçim süreci resmen başladı. Kulüp yönetimi, olağan mali ve olağanüstü seçimli genel kurulun 17 Haziran 2026'da yapılacağını açıklarken, çoğunluk sağlanamaması halinde ikinci toplantının 25 Haziran'da gerçekleştirileceğini duyurdu.
Elazığspor’da olağan mali ve olağanüstü seçimli genel kurul sürecine ilişkin takvim netleşti. Kulüp yönetiminin aldığı karar doğrultusunda genel kurulun gerçekleştirileceği tarih kamuoyuyla paylaşıldı.
Ahmet Feti Yılmaz başkanlığındaki yönetim kurulunun kararıyla, Olağan Mali ve Olağanüstü Seçimli Genel Kurul Toplantısı'nın 17 Haziran 2026 Çarşamba günü yapılacağı duyuruldu. Toplantı, saat 18.00’de Elazığ Belediyesi Bünyamin Eroğlu Kültür ve Kongre Merkezi’nde gerçekleştirilecek.
Kulüpten Resmi Açıklama
Elazığspor Kulübü tarafından yapılan açıklamada, genel kurul kararının kulüp tüzüğünün ilgili maddeleri doğrultusunda alındığı belirtildi. Açıklamada, toplantı çağrısının kulübün resmi internet sitesi ve sosyal medya hesapları üzerinden duyurulacağı, ayrıca üyelere SMS yoluyla bilgilendirme yapılacağı ifade edildi.
İkinci Toplantı 25 Haziran’da
Kulüp yönetimi, ilk toplantıda yeterli çoğunluğun sağlanamaması halinde ikinci genel kurulun 25 Haziran 2026 Perşembe günü yapılacağını bildirdi. İkinci toplantının da aynı saatte ve aynı salonda, belirlenen gündem maddeleri kapsamında gerçekleştirileceği kaydedildi.
Genel kurulda mali gündem maddelerinin yanı sıra seçim süreci de ele alınacak. Elazığspor camiasının yakından takip ettiği toplantıda kulübün yeni dönem yönetiminin şekillenmesi bekleniyor.