Elazığ'da zabıtadan kaçamadı, sitemiyle 'pes' dedirtti: 'Beni bırakma aman ha!'

Elazığ Belediyesi Zabıta Müdürlüğü, cuma yoğunluğunu fırsat bilen dilencilere yönelik geniş kapsamlı bir denetim gerçekleştirdi. Yakalanan bir dilencinin ekiplere yönelik, 'Hepsini tuttun mu beni tutacağına? Beni bırakma aman ha!' şeklindeki trajikomik sitemi operasyona damga vurdu.

Haberin Özeti

  • Elazığ Belediyesi Zabıta Müdürlüğü, cuma günleri cami önleri ve işlek caddelerde dilencilere yönelik kapsamlı bir denetim gerçekleştirdi.
  • Denetimde yakalanan bir dilencinin zabıta ekiplerine "Hepsini tuttun mu beni tutacağına? Beni bırakma aman ha!" şeklindeki sitemi dikkat çekti.
  • Yakalanan dilenciler idari işlem için Zabıta Müdürlüğü'ne götürülürken, denetimlerin yoğun noktalarda periyodik olarak süreceği bildirildi.

Elazığ’da huzur ve düzeni sağlamak adına kolları sıvayan Zabıta Müdürlüğü ekipleri, özellikle vatandaşların dini duygularının yoğunlaştığı cuma gününde denetimlerini sıkılaştırdı. Cami önleri, hastane girişleri ve şehrin en işlek caddelerini mercek altına alan ekipler, duygu sömürüsü yaparak haksız kazanç elde edenlere göz açtırmadı.

Elazığ'da dilenciler kaçtı, zabıta yakaladı: 'Hepsi kaçtı gitti, beni bırakma aman ha'

Köşe Kapmaca Uzun Sürmedi

Denetimlerin başladığını gören bazı dilenciler, kalabalığın arasına karışarak izlerini kaybettirmeye çalışsa da başarılı olamadı. Zabıta ekiplerinin stratejik noktaları önceden tutmasıyla, kaçmaya yeltenen şahıslar tek tek yakalanarak muhafaza altına alındı. Elazığ Belediyesi bünyesinde görev yapan ekipler, yakalanan kişileri gerekli idari işlemlerin yapılması ve üzerlerindeki paralara el konulması amacıyla Zabıta Müdürlüğü binasına götürdü.

Elazığ'da dilenciler kaçtı, zabıta yakaladı: 'Hepsi kaçtı gitti, beni bırakma aman ha'

"Hepsini Bıraktın Beni mi Tuttun?"

Operasyonun en ilginç anları ise bir dilencinin yakalandığı sırada yaşandı. Diğerlerinin kaçtığını iddia eden şahıs, zabıta memurlarına sitem dolu sözlerle yüklendi. Yakalanan şahsın, "Hepsini tuttun mu beni tutacağına? Hepsi kaçtı gitti, beni bırakma aman ha" diyerek ironi yapması hem ekipleri hem de çevredeki vatandaşları şaşırttı. Bu anlar, denetimin ne denli hareketli geçtiğini de gözler önüne serdi.

Elazığ'da dilenciler kaçtı, zabıta yakaladı: 'Hepsi kaçtı gitti, beni bırakma aman ha'

Zabıta Müdürlüğü’nden alınan bilgiye göre, vatandaşların huzurunu kaçıran ve kaldırımları işgal eden bu tür faaliyetlere karşı denetimlerin periyodik olarak devam edeceği bildirildi. Ekipler, özellikle İzzetpaşa, Gazi Caddesi ve Vali Fahri Bey gibi yoğun lokasyonlarda kontrollerin süreceğini vurguladı.

Elazığ'da dilenciler kaçtı, zabıta yakaladı: 'Hepsi kaçtı gitti, beni bırakma aman ha'