Elazığ'da park halindeki otomobil küle döndü: Mahalle sakinleri seferber oldu

Elazığ'ın Ataşehir Mahallesi'nde park halindeki bir otomobilde çıkan yangın mahallede kısa süreli paniğe neden oldu. Vatandaşların ilk müdahalede bulunduğu araç, itfaiye ekiplerinin çalışmalarına rağmen kullanılamaz hale geldi.

Alevleri gören vatandaşlar müdahaleye koştu

Olay, Elazığ merkez Ataşehir Mahallesi Hacı Sadettin Efendi Bulvarı’nda meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, yol kenarında park halinde bulunan bir otomobilden dumanlar yükselmeye başladı. Kısa süre içinde büyüyen alevler aracı sararken, çevrede bulunan vatandaşlar durumu fark ederek müdahalede bulundu.

Mahalle sakinleri, yangın söndürme tüpleriyle alevleri kontrol altına almaya çalışırken aynı anda itfaiye ekiplerine haber verdi. Olay yerinde bulunan vatandaşlardan biri, “Dumanı görünce hemen araçların içindeki tüpleri getirdik. Yangının büyümemesi için elimizden geleni yaptık” dedi.

Elazığ'da park halindeki otomobil küle döndü: Mahalle sakinleri seferber oldu

İtfaiye ekipleri soğutma çalışması yaptı

İhbar üzerine bölgeye sevk edilen Elazığ Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü ekipleri, yangının tamamen söndürülmesinin ardından araçta soğutma çalışması gerçekleştirdi. Yangın sırasında herhangi bir yaralanma yaşanmazken, otomobilde ciddi hasar meydana geldi.

Yapılan incelemelerde aracın kullanılamaz hale geldiği belirlendi. Olayı gören çevre sakinleri ise yangının kısa sürede büyümesinin endişeye neden olduğunu ifade etti.

Elazığ'da park halindeki otomobil küle döndü: Mahalle sakinleri seferber oldu

Yangının nedeni araştırılıyor

Polis ve itfaiye ekipleri, yangının çıkış nedeninin belirlenmesi için çalışma başlattı. İlk incelemelerin ardından araçta teknik değerlendirme yapılacağı öğrenildi.

Yetkililer, olayla ilgili soruşturmanın sürdüğünü bildirdi.