Abdullahpaşa'da motosiklet kazası: Asfalta savrulan 2 genç yaralandı
Elazığ'ın Abdullahpaşa Mahallesi'nde kontrolden çıkan motosikletin devrilmesi sonucu meydana gelen kazada 2 kişi yaralandı. Yaralılar ambulanslarla hastaneye kaldırıldı.
Elazığ’da meydana gelen motosiklet kazasında 2 kişi yaralandı. Kaza, Abdullahpaşa Mahallesi Saray Bosna Caddesi’nde yaşandı.
Edinilen bilgilere göre, seyir halindeki motosiklet sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu devrildi. Savrulan motosiklette bulunan 2 kişi yola düşerek yaralandı.
Kazayı gören çevredeki vatandaşların ihbarı üzerine bölgeye sağlık ve polis ekipleri sevk edildi. Olay yerine ulaşan sağlık ekipleri, yaralılara ilk müdahaleyi yaptıktan sonra ambulanslarla kentteki hastanelere kaldırdı.
Polis ekipleri kazanın yaşandığı noktada inceleme gerçekleştirirken, olayla ilgili soruşturma başlatıldı.
